27 Mayıs 2008 Salı

Bir ben eksiktim!



Günün ilk değilde, son yazısı ile sizlere merhaba demek istedim. Tripleta bugün itibariyle blog kervanına katılmış oldu. Uzun zamandan beri hep yapmak istediğim birşey aslında bugün gerçekleştirdiğim. Bizim futbola olan hislerimiz bir tutku... Gün oldu okuduk tutkumuzu, gün oldu izledik tutkumuzu ve birgün geldi yazmak istedik. İşte bu gün, o gün olsun...

Neden yazmak istiyorum diye düşündüm. Sonra diğer futbol bloglarına baktım. Niye yazıyorlar diye düşündüm. Çünkü yazmak birçokları için para kazanmak. Fikirlerini söylemenin karşılığında para kazanan birçok spor yorumcusu, gazeteci vb. var. Fikirleri ama doğru, ama yanlış... Ne farkeder ki! Ama biz farklıyız!

Bizler yani futbol tutkunları izleriz, okuruz, yorumlarız futbolu... Beklentisiz, karşılıksız... Biz tutkuluyuzdur ona. Futbolla yatar, futbolla kalkarız. Bu yolda emek sarfeden, zaman ayıran tüm futbol tutkunu arkadaşlarıma başarılar dilerim.

Fikirlerimin okunmasından çok, sizin yorumlarınızın daha değerli olduğunu düşünüyorum. eğer fikriniz varsa paylaşın. Ben fikrimi paylaşmak için bu blogu yarattım. Sizde paylaşın! Bilgiyi paylaşmak adına aklıma çok hoş bir söz geldi. Yazmadan edemiyeceğim;

Bende 1 yumurta var, sende 1 yumurta var. Ben sana 1 yumurta versem, sen bana bir yumurta versen, bende 1 yumurta sende 1 yumurta olur.Bende 1 bilgi var, sende 1 bilgi var. Ben sana 1 bilgi versem, sen bana 1 bilgi versen, bende 2 bilgi, sende de 2 bilgi olur.
Konfüçyüs






Tripleta ismi ne anlama geliyor diye merak edenler varsa; İspanyolca'da hat-trick anlamına geliyor.

İlginiz ve fikirlerime zaman ayırdığınız için teşekkür ederim.
Kalın sağlıcakla!
Aklınızın bir köşesinde futbol hep olsun!

Hiç yorum yok: