11 Ağustos 2008 Pazartesi

Tripleta return!



Geri döndüm!
Euro 2008'in başlamasıyla birlikte içine girdiğim yoğun dönem yüzünden bloga yazamamıştım. Birçok şey değişti bu dönem içerisinde...

Euro 2008'in şampiyonu İspanya oldu, İspanya'nın teknik direktörü Aragones Fenerbahçeli oldu, Sinan Engin Bobo 3 Güiza eder gibi talihsiz bir açıklama yaptı, terlik kavgasının suçluları affedildi, Fenerbahçe 1 aydan sonra Xabi Alonso'yla ilgilenmediğini açıkladı(bizde yedik!), Galatasaray kaleci Aykut'a yine güvenmedi, olimpiyatlar başladı, Fenerbahçe MTK 'dan intikamını aldı, Ronaldinho Milan'a transfer oldu, Eto'o Özbek şakası yaptı, Mourinho İnter'in başına geçti, Manchester United transfer yapmadı, Robbie Keane Liverpoollu oldu, Türk medyası transfer yalanlarına devam etti, Fenerbahçe ise yalanlamaya..., Van der Vaart Real Madrid'e sadece 10 milyon euro'ya transfer oldu,Nuria Bermudez yengemiz oldu, Scolari Chelseanin başına geçti, küresel ısınma etkisini artırmaya devam etti, Osman Yağmurdereli ve Suna Pekuysal hayatını kaybetti, Ortadoğu'daki savaş yetmezmiş gibi Kafkaslarda savaş illetiyle boğuşmaya başladı, artık Afrika biraz daha fakir, petrol fiyatları arttı, yeni Türksat fırlatıldı, Kıbrıs'da barış görüşmeleri olumlu yönde devam etti, Dj Tiesto asya turnesine çıktı... ve daha birçok şey. Zaman yine durmadı anlayacağınız!

Benim hayatımda da birçok değişiklik oldu ama en önemlisi İngiltere'de yüksek lisans hayalime bir adım daha yaklaşdım, 2 ay daha yaşlandım :(, solaryumda kilitli kalmış gibi bronzlaştım... Veee! Geri döndüm.

Elimden geldiğince yazmaya devam...
Kalın sağlıcakla!

Hiç yorum yok: