25 Eylül 2008 Perşembe

Yattara Katar'a doğru...



Yattara'nın, Katar'ın Al Sadd Kulübü'ne transferi son birkaç gündür konuşuluyor. Gineli oyuncunun -maddi sebeplerden dolayı olduğunu düşünüyorum.- ayrılmak istemesinin ardından Al Sadd kulübü transferi gerçekleştirmek için büyük bir adım atmış oldu. Bonservis bedeli için Trabzonspor'a ödeneceği söylenen 11 milyon euro çok iyi bir para. Zaten, Trabzonspor 'da bu ücrete hayır diyemedi. Trabzonspor 'da 6. yılına giren Yattara tüm takım taraftarlarının hep sevdiği bir oyuncu oldu. Ancak Trabzonspor 'un ondan yeterince yararlanamadığını düşünüyorum. Özellikle Ziya Doğan döneminde Yattara sıkça kulübede oturmuştu. Fakat , bir de şu açıdan bakmak gerekir ki, Yattara kendi milli takım onbirinde de sıkça tercih edilmiyor. Her ne kadar göze hoş gelen bir futbolu olsa da , bazı eksikleri var ki milli takım için de ilk tercih değil. Trabzonspor'un Ankara takımlarıyla yaptığı maçlarda Yattara'yı birçok kez izleme fırsatım olmuştu. Top ayağındayken kesinlikle muhteşem bir yetenek, lakin topsuz alanda kayıp bir futbolcu. Yine de Yattara'yı bende sevdim. Her zaman sahadaki futbolun göze hoş gelmesi için çaba sarfettiğini düşünüyorum. O yüzden yolu açık olur umarım. Trabzonspor açısından ise, sezon başı biraz hesapsızca harcanan paraların yarattığı açığı bir çırpıda kapatmak için müthiş bir para 11 milyon euro. ama umarım Yattara kalitesinde taraftarın gözüne hoş gelebilecek bir futbolcu bulabilirler yine. Bunun için Yattara'yı buldukları yere yine bakmaları çözüm olabilir: Belçika Ligi ;)...

Hiç yorum yok: